Sunday, November 21, 2010

My Civic Sakit... :(



Semalam, perjalananku agak terganggu.. Sudahlah mahu berjumpa dengan Dato', Jalan Dataran Merdeka tutup pulak.. Hurmm Terlupa pulak yang malam semalam Malam minggu.. Bengang je rase.. 

Huhu.. Teringat pulak.. beberapa hari lepas, aku dah keluarkan hampir RM10k untuk keretaku.. 

Civic kesayangan, mungkin ini adalah warkah buatmu sayang.. 

Semalam, ku sangat tertekan dengan keadaan.. Aku cuba memberimu yang terbaik.. Dan aku membelaimu lebih dari seorang kekasih.. namun, ku sangat geram semalam bila kau mati enjin kat tengah-tengah Lampu Isyarat semalam.. Kau tahu betapa terkejutnya aku dengan keadaan itu?

Sayang, semalam aku memarahimu.. namun bukan ku berniat apa-apa disebalik semua itu.. Aku terlalu tertekan je.. Insyaallah aku akan perbaiki kelemahan diriku ini.. Aku tau kau pasti sedih dengan kata-kataku.. aku terlepas cakap untuk menjualmu.. Bukan begitu niatku.. ku hanya terlepas cakap.. Maafkan aku ye my baby boo.. 

Aku tau Brake mu berbunyi semacam je semalam.. xpe.. nanti, bila aku ade duit, aku gantikan dengan brake disc baru ye.. Aku akan gantikan dengan Brake Brembo.. Aku janji.. 

Brembo Brake Disc


Hari Sabtu minggu lepas, aku hantar kau ke garage untuk Dyno dan Update eEectronic system..

Hurmm ramai orang di garage tu yang kate kau Best.. kau Power.. Aku bangga dengan Performance kau Civic.. Aku seronok memandu kau.. tapi, cume semalam je aku agak tertekan.. Hakikatnya, aku bukan marah pada kau sayangku.. aku cuma tertekan sebab jalan Dataran tu di kerumuni Mat-mat rempit yang sampah tu.. Aku runsing dengan kekecohan mereka.. dan mungkin juga di sebabkan enjin kau mati semalam, mereka ketawakan aku.. dan ketertawaan itulah yang aku berang semalam.. 

Hari nie aku memandu kau dengan lancar sekali untuk bertemu dengan Dato'. Seronok aku mandikan kau petang tadi.. Aku berasa puas hati kerana dapat manjakan kau sayang.. :) biarpun kau membuatkan aku banyak berusaha.. Aku tetap seronok mendampingimu.. 

Semoga sahaja kita akan selalu bersama sayang.. :) Aku sayangkan kamu My baby Boo

Mase tgh Dyno test minggu lepas (13 - 11 - 2010)
Semoga akan datang, hubungan kite akan lebih baik ye CiviC Kesayanganku.. :) 
Tak mau sakit-sakit selalu tau.. aku amat memerlukan khidmat kamu saat ini.. 
Dan aku sedang berada dalam keadaan sukar saat ini.. semoga saja, kehadiranmu, mempermudahkan lagi urusanku.. emmuuaah sayang kamu my baby boo...



3 comments:

  1. huhu.. simple je.. ;) ini je yg azam mampu miliki buat mase ini, azam pakai je la..

    Smart mmg smart.. tp perlukan usaha yg sgt besar untuk memilikinya hida.. :) nk jage dia.. makan minum dia.. huhu.. mengalahkan seorang awek.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. heheh thing!! tumpang nyebuk skt... ala bkn slalu pun kn... huhu syg nye pd my baby boo huhu
    jeles!! ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...